Alla inlägg under april 2009

Av Leeroy - 22 april 2009 11:12

Det börjar se väldigt mörkt ut, vart är världen påväg?

Herren

Rockefeller

bekräftar att politiker skulle behöva tas ned på jorden.


ISPs som Bahnhof å andra sidan är ett föredöme, ett ljus i mörkret.:

Dagens Industri om Bahnhof


Svenska Dagbladet om Bahnhof

 Mer sådant, tack! Kan man inte stoppa lagarna får man gå runt dem.


Men staten låter sig inte luras! Genast kommer motaktioner:

Regeringens utredning


Telekompaketet  kom som en bomb och är ytterligare ett bevis på att demokrati är en ytterst relativ fråga:

Dagens Nyheter om Telekompaketet

Tillägg 138 verkade däremot som iaf ett litet plåster på ett djupt skärsår. Det stoppar inte blödningen, men det tar lite längre tid.

 Allt väl:

Aftonbladet om att Tillägg 138 röstats igenom


Sedan kommer:

iptegrity.com om att tillägg 138 tas bort

Vad i hela friden?! Demokrati my ass. Det är stor-medlemmarna som styr EU och de andra lallar efter. Att det som beslutas i Bryssel dessutom står över Svea Rikes lagar... Vi blir rövknullade av EU och säger inte ens ifrån.

Det ska bli spännande att se var den här karusellen kraschar.


När det nu dessutom börjar komma fram uppgifter om planterade bevis i Razzian mot Bahnhof börjar man bli mörkrädd:

Lindqvist.com om Razzian

Nyteknik om Razzian


Självklart bygger det hela på att källorna är sanna. Det skulle inte vara första gången något visar sig vara sanning med modifikation. 

Av Leeroy - 17 april 2009 21:18

Nu jävlar har jag bestämt mig! Jag ska fixa 200 lök för att skaffa mig en Volkswagen Phaeton. Det är världens ballaste bil alla kategorier (nästan).

Vore epic med en lyxbil som ser ut som en vanlig bil. Fast bra för mig att den floppade och kostar så lite som den gör!


Tyvärr törs jag inte sätta upp någon tidsbegränsning i finanskris-tider. Men den som lever får se! 

Av Leeroy - 16 april 2009 18:54

Kom ihåg en rätt rolig sak. Redan på förskolan fick jag erfara att fusk inte lönar sig.

Jag var inget ess på att läsa och skriva (vet inte om jag kunde det alls). Hursom så fick vi en uppgift där vi skulle skriva vårat namn och göra en bild av det. Jag lyssnade inte på instruktionerna (som vanligt) och skrev av den bredvid....


Som var en tjej >_<

Av Leeroy - 8 april 2009 09:33

Mybrute är snuskigt roligt måste jag säga. 


http://pillenilla.mybrute.com


Ovido - Quiz & Flashcards