Alla inlägg under oktober 2009

Av Leeroy - 27 oktober 2009 11:46

Även hemmaljudet har fått sig lite nya gosaker:

 

Av Leeroy - 24 oktober 2009 23:36

Eftersom jag hela tiden har sånt sjukt flyt (t.ex. en sticksåg som ger upp efter 30cm och en mutterlåda som far ut över golvet ) och måste göra om vissa lösningar tar det hela fruktansvärt lång tid. Gör om - gör rätt. Nu börjar det dock släppa och gå åt rätt håll. Tyvärr hinner jag nog inte göra något mer innan tisdag.


Det börjar dock se ut som det faktiskt kommer lyckas i slutändan. Jag har en hel del idéer (hemligt hemligt) om hur jag kan få skuffen riktigt snygg och samtidigt försöka bibehålla så mycket lastutrymme som möjligt. Mest eftersom det är en fruktansvärt liten bil (Volvo 460).



Det som ska in i bilen:


   


Och resultatet efter 10(!)h arbete:

     


Just nu är det inte vackert. Men det kommer bli...

Av Leeroy - 24 oktober 2009 01:03

Första dagen på billjudsprojektet avklarad.

4h

Bottenplattan klar och jag börjar få bilden klar för mig hur jag ska lösa resten.

Lite mer ingående info och bilder kommer (förhoppningsvis) snart.

Av Leeroy - 22 oktober 2009 00:30

En bilresa jag normalt grejar på 5.5-6h med två kissepauser och en fikapaus tog idag 7.5h non-stop


7.5h av renar, älg, rådjur, växelvis dimma och underkylt regn, dåliga vinterdäck och långtradare.


Det finns klart roligare ställen att köra bil på än norrlands inland.

Av Leeroy - 14 oktober 2009 10:34

är bögiga hajar.

Av Leeroy - 4 oktober 2009 22:34

Så jävla epic så det finns inte


Poop in Pants


Luftens Hjältar

Av Leeroy - 3 oktober 2009 22:12

Har hittat ett rewligt webläsar-spel


Bilrace.se


Självklart är det ett system med att man får feta bonusar om man betalar för skiten, vilket är beklagligt. Men om man har lust att börja spela kan ni gott använda min länk så jag får en fet bonus för att jag är snäll och berättar att det finns:


http://www.bilrace.se?rel=Raymond

 

Seså, var duktiga idioter nu ;)

 

Om ni inte vill sponsra är det bara på gå in på www.bilrace.se men fattade ni inte det tycker jag synd om er.

Ovido - Quiz & Flashcards