Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Mjölkpriset...

Av Leeroy - 4 november 2009 13:19

En klok granne till mig fick upp mina ögon. Än en gång förundrades jag över hur ohälsosamt dumma i huvudet folk (och jag själv) är.


Folk köper gladeligen vatten med lite bubblor för 32kr/L (mineralvatten 16kr/50cl på macken). Att bubbla lite vatten är en i stort automatiserad process.


Om mjölkpriset å andra sidan "skjuter i höjden" på 11kr/L blir det ramaskri! Med tanke på hur mycket jobb som ligger bakom är det inte riktigt sunt....


Jag har slutat köpa vatten på flaska om vi säger så.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leeroy - 20 februari 2010 19:31


Fifan vad jag borde bli bagare. Återupplivade mina icke existerande husmorsskills. Att bullarna är lite svedda gör dem bara manligare. Samma sak med densiteten!   ...

Av Leeroy - 18 februari 2010 17:19

Grymt coolt med någon som sätter snurr på en lite udda bil: http://www.youtube.com/watch?v=JS8t7HPQ_SE#t=20s ...

Av Leeroy - 8 februari 2010 22:22

Håller på med en insamling för att köpa en kostym och hitta på "dumheter" som ska filmas. Förslagen som kommit in hittills är: Vattenskidor Snöskoter MC Är du intresserad av att delta och har paypal? Maila till: polarbearcostume (at) gmail...

Av Leeroy - 8 februari 2010 18:56

Snuskigt porrig Merca. W201 190E med judd <3 ...

Av Leeroy - 5 februari 2010 11:20

Hur jävla fräckt skulle det inte vara med en fursuit?! Gief! ...

Ovido - Quiz & Flashcards