Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Projekt Del 1

Av Leeroy - 24 oktober 2009 23:36

Eftersom jag hela tiden har sånt sjukt flyt (t.ex. en sticksåg som ger upp efter 30cm och en mutterlåda som far ut över golvet ) och måste göra om vissa lösningar tar det hela fruktansvärt lång tid. Gör om - gör rätt. Nu börjar det dock släppa och gå åt rätt håll. Tyvärr hinner jag nog inte göra något mer innan tisdag.


Det börjar dock se ut som det faktiskt kommer lyckas i slutändan. Jag har en hel del idéer (hemligt hemligt) om hur jag kan få skuffen riktigt snygg och samtidigt försöka bibehålla så mycket lastutrymme som möjligt. Mest eftersom det är en fruktansvärt liten bil (Volvo 460).



Det som ska in i bilen:


   


Och resultatet efter 10(!)h arbete:

     


Just nu är det inte vackert. Men det kommer bli...

 
 
Malin

Malin

25 oktober 2009 10:26

Fan, fusk att du har projekt.. ja kommer ingenstans ja.. jag och elina kommer ju inte på nått att göra xD nästan så att jag funderar på att göra något själv eftersom det inte verkar som elina är så intresserad och kommer med några förslag :S

http://malinholmbergs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leeroy - 20 februari 2010 19:31


Fifan vad jag borde bli bagare. Återupplivade mina icke existerande husmorsskills. Att bullarna är lite svedda gör dem bara manligare. Samma sak med densiteten!   ...

Av Leeroy - 18 februari 2010 17:19

Grymt coolt med någon som sätter snurr på en lite udda bil: http://www.youtube.com/watch?v=JS8t7HPQ_SE#t=20s ...

Av Leeroy - 8 februari 2010 22:22

Håller på med en insamling för att köpa en kostym och hitta på "dumheter" som ska filmas. Förslagen som kommit in hittills är: Vattenskidor Snöskoter MC Är du intresserad av att delta och har paypal? Maila till: polarbearcostume (at) gmail...

Av Leeroy - 8 februari 2010 18:56

Snuskigt porrig Merca. W201 190E med judd <3 ...

Av Leeroy - 5 februari 2010 11:20

Hur jävla fräckt skulle det inte vara med en fursuit?! Gief! ...

Ovido - Quiz & Flashcards